torsdag 10. mai 2018

Førebuing av fest

Mange timars arbeid, men enno ikkje ferdig
Laurdag brakar det laust med konfirmasjonsselskap, og i dag nytta dei to yngste og eg høvet til å gjere delvis klart på grendahuset. Det tek si tid å sette ut bord og stolar, dekke på og plassere bordkort/songhefte når ein skal ha stort selskap, og det er veldig greitt med alt som er gjort. Spesielt tunge løft er greitt å få unnagjort litt på førehand.

Eg er ikkje spesielt oppteken av pynting, og føler meg ikkje heilt i komfortsonen når eg held på med denslags. Då er eg langt flinkare til å skrive tale og lage songhefte, trur eg. Spørsmålet er om eg greier å halde talen i år - etter den emosjonelle talen til Eldstejenta i 2008 har eg stått over i to konfirmasjonar, No skal eg prøve igjen, og eg skreiv den førre fredag medan elevane mine hadde heildagsprøve i norsk.

Det er mange som har takka ja til å kome, og det er eg glad for. Spesielt mi side av slekta treng verkeleg eit triveleg selskap no, etter ei lang og trist tid med sjukdom og død. Også den andre bestefaren er borte sidan førre konfirmasjon, så vi var redde det vart eit lite selskap. I staden blir det mellom 55 og 60 til bords, og det er stor stas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar