fredag 1. september 2017

Lesedag

Eg skal jobbe redusert i år, fordi eg har fått støtte frå Udir til studiane mine. Dermed blir det nokre fridagar innimellom, som eg kan bruke til å lese. Måndag og tysdag denne veka var det første samling på studiet, og eg var reint optimistisk då eg kom heim.  Dette med statistikk såg ikkje så gale ut som eg hadde frykta. Men så skulle eg lese i den store, kloke boka i dag, og då hang geipen noko meir. Eg har ingen problem med å forstå det som står i tekstform, altså med ord, men hjernen min går i svart ssnart det dukkar opp formlar. Då blir stoffe bokstaveleg tala gresk for meg. Men eg gir meg ikkje - dette skal eg greie! Alt eg lærte om motivasjon våren 2016 kjem no til nytte.

Elles følgjer eg sjølvsagt med på valkampen, og der er det mykje statistikk-stoff som eg lever meg inn i. Ein lærer mykje berre ved å leve, tenkjer eg. Då er det berre å lære seg teorien bak, så går det sikkert bra. Enn så lenge hoppar eg over formlane og satsar på at det går over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar