fredag 14. juli 2017

Bok 46 2017: "Det henger en engel alene i skogen" av Samuel Bjørk

Denne kriminalromanen har vore mykje omtala i ulike facebookgrupper, og eg har lenge tenkt eg skulle lese den. Det angrar eg ikkje på! Boka er lang og har eit stort persongalleri, men den er berre utruleg spennande. Nokre lause trådar vert ikkje nøsta opp til slutt, historia er ikkje særleg sannsynleg men likevel er dette ei bok det er vanskeleg å legge frå seg.

Kriminalgåta dreiar seg om småjenter som vert funne døde, utkledde og med skuleransel. Mordaren legg att spor og kodar for å leike med etterforskarane. Ei enke får ein minnepinne med ein film laga av den døde mannen, men vel å kaste den fordi han ikkje var nokon god ektemann. Ei politikvinne planlegg å ta livet av seg. To gutar lever i eit dårleg familieforhold. ei gruppe religiøse fanatikarar samlar seg i skogen. Historiene er mange, men eg greidde å halde tråden gjennom heile, noko eg ser som eit kvalitetsteikn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar