lørdag 1. juli 2017

Bok 40 2017: "Looking for Alaska" av John Green

John Green er ein av dei mest populære forfattarane blant elevane våre, og mange ungdomar les bøkene hans både på norsk og engelsk. Eg les gjerne amerikanske ungdomsbøker på engelsk, og Green er blant dei beste ungdomsforfattarane eg har lese. Likevel er sjangeren YA (young adult) i USA så godt utvikla at eg ikkje er sikker på om han sit aleine på toppen.

Som så ofte i sjangeren møter vi ein eg-person som lever litt på utsida av det etablerte. Foreldra skal halde avskilsfest for han når han ska reise vekk for å gå på privatskule, men berre eit par stk møter opp utan eigentleg å ville vere der. På den nye skulen får eg-personen nokre heilt spesielle vener av begge kjønn, og han forelskar seg i venninna Alaska, som har ein kjærast frå før.

Handlinga kan sjå litt enkel ut, men boka handlar eigentleg mykje om død. Eg-personen er til dømes svært oppteken av fenomenet "last words". Boka er veldig fin, og eg vil tru den høver godt for ungdom i alderen 14+, avhengig av interesser og modning. Den høver òg godt for vaksne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar