lørdag 10. juni 2017

Bok 35 2017: "Now you see me" av Sharon Bolton

Nokon anbefalte denne forfattaren i ei facebookgruppe eg er med i, og eg tenkte å gijere eit forsøk. Det er langt mellom dei gode kriminalromanane, synest eg, men no var eg i krim-modus.

Hovudpersonen i boka er Lacey Flint, som er ei politikvinne med spesiell interesse for Jack the Ripper. Tilfeldigvis dukkar det opp nokre drapssaker der ein kopierer dei bestialske drapa frå slutten av 1800-talet, og Flint hamnar inn i etterforskninga etter at ho er vitne i den eine saka. Her er òg ei parallell historie frå 10-11 år sidan, som ein forstår kan vere med å kaste lyst over det heile.

Boka er spennande, og løysinga både uventa og sannsynleg, på ein måte. Eg likte den svært godt, og skal halde fram med å lese denne serien. Denne første boka las eg på engelsk, men eg har liggande ein bunke som er omsett til norsk. Det er snart ferie, og eg håpar på nokre timar i sola.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar