mandag 8. mai 2017

Tur til Kongsberg

 Fredag reiste dei to yngste og eg til Kongsberg. Vi starta heimanfrå nærare 9.30 og kom fram 18.30, etter å ha stogga for å kjøpe is i Lærdal og gått på McDonalds i Flå. I Lærdal gjekk vi oss ein runde i den gamle delen av staden, noko vi gjer kvar gong vi er der. Det er om lag halvvegs på turen, og etter begge ferjene når ein køyrer austover, så det passar godt å strekke på beina og kvile hovudet litt. Då vi kom til Flå, var eg så trøytt at eg måtte stogge av den grunn og få i meg litt kaffi, og ungane sa ikkje nei takk til burgermeny heller.

Vel framme på Kongsberg fekk vi eit fint tremannsrom med eiga gutaavdeling til Minstemann. Vi var berre så vidt innom rommet før vi gjekk over brua til ein park der vi møtte Bror min og alle tre sønene hans. Det var veldig kjekt å treffast att, og for gutane spesielt var det kjekt å kunne bli litt betre kjende dagen før det store selskapet.
På ferja Lote-Anda (biletet er spegelvendt, det var Gamla som køyrde)

Is i gamle Lærdalsøyri

Grensa på Hemsedal. Dagens kaldaste: 7 grader


Ved bjørneparken i Flå
Jenteavdeling

Utsikt frå jenteavdelinga

Gutaavdeling

Kongsberg

Slektstreff og pizza

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar