søndag 30. april 2017

Nytt frå og til sofakroken

Då ungane kom heim, merka dei at eg hadde kjøpt nye sofaputer. På sikt skal eg skifte ut påskeløparen og kjøpe nokre nye blomar til vinduskarmane, men det er svært travle tider for ei stakkars kjerring. Denne veka har eg vore på møte tre ettermiddagar/kveldar, på roseaksjon og vinklubb. Eg har hatt rettefri i helga fordi eg heldt meg heime førre helg, då mange på jobben min var på personaltur. Komande tysdag brakar det laust att, og eg får tre prøvebunkar som eg bør rette ferdig parallelt med at eg snart begynner på heimeeksamen.

Viss eg fekk velje heilt sjølv, hadde eg gått tur eller jobba i hagen det meste av tida, men slik er det alltid på denne tida av året. Læraryrket er basert på at ein arbeider seg halvt i hel somme tider og avspaserer i sommarferien.

Eg ventar forresten på svar frå Udir om eg får innvilga tilskot til studiane mine til hausten, så no kryssar eg fingrane for at det går i orden.

2 kommentarer: