tirsdag 20. desember 2016

15 studiepoeng i boks

Om eg ikkje har baka ei einaste kake, så har eg i alle fall studiepoenga i boks. I dag hadde eg munnleg eksamen, for første gong sidan 1989. Det var spennande å sjå korleis det kjendest å vere på den sida av bordet, sidan eg har vore eksaminator og sensor nesten kvar einaste vår eg har jobba. På førehand hadde vi fått vite at berre éin student hadde fått endra karakteren sin frå oppgåva si til munnleg, så eg var relativt avslappa. Eg hadde fått karakter på oppgåva sist fredag, og den var eg godt nøgd med. Etter ein halvtimes samtale om utviklinga i norskfaget sidan innføringa av reform 1994 vart eg jaga på gangen, og då eg kom inn, hadde dei sett meg opp ein karakter. Eg vart mildt sagt overraska, men sjølvsagt svært overvelda og glad.

Etter eksamen for eg til Ørsta på besøk. Der var også Eldstejenta, som kom heim seint i går kveld.

I kveld har vi vore på skulejulefest på Folkestad. Eg gjekk etter programmet, for no skal eg setje meg og kvile og puste på ei stund. Kvile på mine laurbær, kanskje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar