søndag 14. september 2014

Bok 77 2014: "Innsirkling 2" av Carl Frode Tiller

No har eg høyrt denne boka for andre gong, slik at eg skal ha den friskt i minne når eg får tak i bok nummer tre i trilogien. Eg håper det skjer ganske fort!

I denne andre boka om David, som har sett inn ein annonse i avisa for å få folk som kjenner til å skrive til han, blir vi blant andre kjende med eit par vener frå oppveksten og ei eldre kvinne på ein institusjon. Som i den første boka blir vi gradvis betre kjende med David, men minst like interessant er det å lese om livet til taterguten og den eldre kvinna, for å nemne noko. Mot slutten byggjer dessutan spenninga seg opp, og eg er frykteleg spent på korleis Tiller har avslutta denne meisterlege historia.

1 kommentar:

  1. Eg har dei to første liggande på maskina.(Har lese dei for lenge sidan). Har planar om å lese alle tre når den siste er i hus. Eg likar ikkje at trilogiar kjem ut med fleire års mellomrom

    SvarSlett