tirsdag 9. februar 2010

Hjelp til blogging i skuletida?

Lærebøkene i norsk og engelsk tek føre seg blogging som fenomen, men er sjølvsagt litt gammaldagse allereie. Blogging vert presentert som ein måte å gi uttrykk for meiningar og standpunkt - her er ingen informasjon om interiørbloggar, handarbeidsbloggar, fjortisbloggar o.l.

No treng eg hjelp til å finne ulike engelskspråklege bloggar av ulik karakter. Er det nokon som har tips?

Her er forresten eit døme på ein ironisk blogg - noko som er ein heilt eigen sjanger: http://toresinkule.blogg.no/

2 kommentarer:

  1. Las litt av den ironiske....ja,ja, min blogg vil vel fortone seg om lag slik for ei viss aldersgruppe. Så eg vil for ordens skuld presisere at dette først og fremst er ein familie/ venner-blogg.
    Det var eit program på TV i går om FB og Blogg, men eg høyrde berre etter med eit 1/4 øyre, og eg har dårleg hørsel.

    SvarSlett
  2. Eg synest den suppa likna på mi!
    Ja, ja det er no heilt frivillig å lese.

    SvarSlett